
Navštíveno 1203x

mám možnost kůpit a4 turbo quattro , ale néni úplně ok.
1. servo při nízkých otáčkách motoru nezabírá - důvod pumpa nebo ....?
2. semtam vypadává klimatronic , zhasíná display či co , asi ko celý ovládání nebo ....?
3. je to posazený na RH zw3 , ale jeden z paprsků je prasklý , zavařit a zalakovat , cena ? nebo je to v prdeli ?
eště sem ho neviděl , mám to moc daleko , volal ně to majitel , psal sem timoušovi a cendlerovi , snad si na to nekdo najde čas a omrkne to , ve středu pro to jedu , esi to teda néni úplně v prdeli.
díky za rady

nechci Ti do toho kecat, ale nebylo by lepsi koupit seriovou 1.8T Q? Tech je hafo a najdou se i za lepsi penize...
Auto od tuzera bych si uz nelajsnul :(
toť otázka , jelikož stavijám barák , nemám čas ani vatu furt ležet pod autem a kupovat nový věci , aby to trošku vypadalo.
totok nevypadá zas tak špatně , motor , podvozek , zicny , koleska , ne moc přetuzený auto , neco ve stylu sedni a jezdi :o)
kořeň dal slušnější cenu než byla původní , vypadá to na férový jednání , enom to mám strašně z ruky , tak nevím
ja nevim na kolik slevil, ale s votuzenejma autama mam svy zkusenosti :)
co treba tohle, cenove je to skoro stejny, slevu nejakou urcite taky daji, motor stejnej, novejsi o 4 roky, origo stav a vypada k svetu ;)
[ Link ]
automat a kombi ee , kořeň ně dal cenu 115000,- eště se dá domluvit

10.05.2009, 17:33 |
crestik | Upraveno: 2009-05-10 17:34:06
osobně jsem proti jiným kupoval minimum aut, ale mě by odradily nejen ty "závady", ale i to, že týpek snižuje cenu hned jak se mu někdo ozve :-/
Jinak pokud ti tu náhodou někdo začne tvrdit, že 1,8T vůbec nejede a proti 3x větším obsahům podstatně víc žere, tak kámošovi stojí v bazaru tahle A4 2,8i
[ Link ] kdyžtak můžu zjistit víc info

10.05.2009, 17:50 |
jura.j | Upraveno: 2009-05-10 17:53:21
aspoň na rovinu řekl , že sů tam nejaký problémy , cenu snížil až potom.
jinak 1,8T mám , nejede to špatně , dá se s tým jet aj za 6,5L ( mám lehků nohu :o) , to audi ně láká , turbo , čtyřkolka , že už je to " hotový " auto , tzn. nemosím kupovat kola , podvozek , chipovat ......
ta a4 2,8i néni špatná , ale nemá to fíčko.
nejlepší by byla S4 sedan , ale néni vata

10.05.2009, 18:08 |
fredh No, ale jestli bys do toho pak jen nesypal. Přece jen jak je řešená přední náprava je maso. To pak měnit, nevim no. Motor jestli není trochu načatej atd.
Spíš bych si nějaký o.k. projel ať vím jak jede a pak bych zkusil tohle.
doprdele , tak teď nevím , už od oběda prohlížám bazary , hledám , nevím .......
mno, nacaty servo, nevim jestli je tam pohaneny remenem nebo elektricky, pokud elektricky, priprav si balik.
Klimatronic, muze to bejt studenak v ovladacim panelu nebo taky ne. Pak to bude voser.
prasklej paprsek na kole? Asi se to zavarit da, ale nemam zkusenost a asi bych tomu moc neveril.
Quattro, nevim, jestli je to vyhra=dalsi potencialni zdroj problemu, velkejch problemu.
Rek bych, ze jdes z blata do louze.
no počkám , esi se na to nekdo z ahc zajede v pondělí mrknůt a dá vědět , jak to vypadá , dyby měl nekdo neco podobnýho v nabídce , tak to sem hoďte.
díky
[ Link ]

10.05.2009, 20:50 |
slama Pěkný kousek...určitě to chce ale prolízt a projet se. Pravděpodobně to už někdo vytunil v něměcku a tady to někdo dolítal. Počítej že min 30tis do toho zainvestuješ, pokud bude náprava ko tak počítej dalších 20tis. Pak tlumiče....... a pak to naskakuje... Je to 14 let starý auto...Vím o čem mluvím....mám podobnou fešandu:)

juro mejl sem dostal, ale pondělí, úterý mám totálně zasekané :o(
nevadí , třeba bude mět čas cendler , díky za ochotu
Asi takhle. pokud to nezabírá v nízkých otáčkách tak to bávalo většinou špatným servosčerpadlem, pokud zhasíná klimatronic, je potřeba diagnostika, ale může bý i jen málo chladiva. Kola nevím z čeho jsou ale nám to jedna firma zavaří cca kolem 600,-+popřípadě srovná. lakování je různé. cca 1000¨-2000,- nevím přesně. je to různé. Ale jestli je to dobrý kup to ti poradí spíš jiní členové
Mno takze jelikoz jsem A4 mel a nejakou dobu mam dalsi audinu a opravuju je takze asi toto.
Ten Climatronik je v pohode. Nejprve ale VAG, pote resit dal. Nejlepsi by bylo kdyby s tebou nekdo tam pro to auto dojel s notebookem a VAGem :)
Muze to byt i blbej kontakt. Jinak se da ovladani sehnat pouzite za pekny penize.
Kdyz servo nezabira v nizkych otackach, muze to byt taky klinak uz vytahanej a prokluzuje v nizkejch otackach. Nemusi to byt hnedka servo ok. Pak taky hendka zkontrolovat mnozstvi oleje v servu. Jinak eletronicky serve to nema.
Pak se da sehnat taky pouzity za nejakou tu tisicovku takze bych to taky nehrotil.
Kola nejspis opravit jdou, viz jak psal pida363.
Naprava? Taky jsme se ji bal ale je to v pohode. Polskou sezenes za 3800,- se zarukou :) od SWAGu od clena AK sezenes za 9000,- tusim. Takze se toho taky neboj. Kdyby byla v cudu, tak ho jeste stahni.
Quattro to je vec :) A nesere se to jak se tu pise. Je to ciste mechanicky, zadna eletronika a pokud ti tam neco nerupne, tak se to nema sanci vysrat a s timhle slabym motorem to neporupes jen tak.
Spis jsi dej pozor na tah turba, jestli zabira tak jak ma. Dej tam 3. a od 1500ot to seslapni uplne a vytoc temer do omezovace, jestli ti nepadne motor do nouzaku atp. Pokud ne, tak podtlaky, vaha a ventily jsou v pohode :)
Odkud to je? Mozna bych tam s tebou mohl sjet. Notebooka s VAGem mam :)
Jinak zde mas 1.8T sedan v seriovce za 89 000,- mozna by sel s cenou jeste dolu :) ->
[ Link ]
sakra ste ně potěšily , VAG mám , v tem néni problém , kola ně tady u nás spravijů za moc hezků cenu , servo nejak pořeším , lakovačku si udělám sám , teho klimatronika sem jako jednu z mála věcí neměl rozdělanýho , takže se aj těším.
asi půjdu po nápravě a po fíčku , esi se dá dostat až na ňho , tak půjde důle hadica a uvidíme ty zemědělský vůle.
zejtra nachystám tů moju strelu a pojedu , pak dám vědět , dyby měl nekdo eště nejaký postřeh tak písnite , jedu až ve středu
Dej vedet jak jsi dopadl :)